söndag 24 februari 2019

Inte en enda bild

Inte en enda bild har jag lyckats knäppa under vår helg men den har varit riktigt bra sånär som på ett världskrig på Maxi. 

Igår åkte vi och storhandlade på morgonen. Jag tog fel kassa-kö (John skulle betala med de kontanter vi har cashat in på veckans försäljningar) och vi stod i en kö till kontantbetalning men när John gick för att hämta en sista grej så tyckte jag att den andra kön var kortare och bytte således och när John kom tillbaka och såg detta skällde han på mig varpå jag började stortjuta och rusade ut från affären och började gå (?!) hem. Gravidhormonpåslag. Han fick hämta mig på mekonomen för då orkade jag inte gå längre och sedan tjurade jag tills efter jag och Saga sovit lunch, då var det bra igen och vi åkte till Vadstena som planerat.

Vi hälsade på Johns farmor som flyttat, fikade med Johns kusin med familj och hundarna fick leka och sedan fick vi kvällsmat hos svärisarna på kvällen. 

Idag fick John sovmorgon till kl 10. Jag och Saga och Selma körde en tvätt, gick en kort promenad och läste lite böcker på morgonen. Vid lunch åkte vi (ja, jag orkar inte gå 1km) till grannarna och hade hund och barnlek och grillade korv. På väg dit fick jag första ”riktiga” värken hittills. Fick stå och hänga i dörrposten innan jag lyckades baxa mig in i bilen. Men sedan blev det inga fler så det var nog bara en riktigt kraftig förvärk. Hundar, barn och vuxna hade jättetrevligt och sedan åkte vi hem och jag och Saga sov middag. På eftermiddagen åkte vi en sväng till Jysk och Ikea för att köpa några småsaker och äta kvällsmat. 

En mycket lyckad helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar