lördag 2 februari 2019

Ge mig tillbaka min hals och mina vrister

Nu börjar jag bli stor. Alltså sådär riktigt gravid-svullen sådär som jag blev förra gången också med korv-tår och botoxläppar. Och min hals finns inte längre. Den är liksom borta och det är bara ett runt huvud på en jättekropp. Tårna är blå korvar och vristerna är lika tjocka som vaderna (typ). Tuttarna och magen ska vi inte tala om. Det liksom bara väller åt alla håll. Blä.



Nu önskar jag få tillbaka min hals och min gamla kropp. Allra första veckan av graviditeten var vi i Grekland (och visste inget än förstås). Jag var yr, trött och trodde jag var magsjuk för jag mådde illa. Men två dagar efter vi kommit hem från förstod jag den verkliga anledningen.

Amning och dagliga långpromenader med vagn och kanske lite mer träning när kroppen återhämtat sig så är mitt mål att se ut sådär igen i sommar. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar