lördag 9 februari 2019

Den har sjunkit

På tre veckor har magen vuxit rejält och framförallt sjunkit ner en bra bit. Lite lättare att andas men jag har fortfarande en hel del halsbränna. Nu märks det också hur trångt det är i magen och jag har de senaste två dagarna mått riktigt illa när jag ätit, antagligen på grund av att maten och tarmarna inte får plats ordentligt. 



I övrigt så är foglossningen bättre men jag kan ändå inte gå långa sträckor för jag får kraftiga sammandragningar/förvärkar. I förrgår höll de på regelbundet, ganska smärtsamma, i två timmar så jag fick smsa John att hålla sig i närheten av telefonen om det skulle bli mer. Men det blev det förstås inte.

Jag kvarstår vid min tro om att det blir ett marsbarn men när det trycker på så blir jag lite osäker, tänk om jag missar nån signal för jag är så inställd på att gå över tiden? Fast jag lär knappast nysa ut ungen så jag tror inte risken är så stor att jag missar det hela.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar