torsdag 28 mars 2019

Hörseltest klart!

Idag på morgonen åkte vi till sjukhuset och gjorde hörseltest. Jullan sov hela tiden och fick godkänt på hörseln på båda öronen. Det är alltså en mätning som görs med en liten hörlur i örat på bebisen och så mäts responsen i hörluren, det är  alltså inget ”tryck på den här knappen om du hör ett pip-test”, haha. 

Nu är vi hemma igen efter att på hemvägen stannat på XXL och lämnat tillbaka ett par skor jag impulsköpte igår. Jag åkte dit för ett par nya löparskor (mina fötter verkar inte gå tillbaka till strl 36 efter graviditeten utan jag tvingades köpa 37.5!)  vilket jag också hittade men så hittade jag också ett par rosa sneakers som jag inte alls skulle ha men jag blev så frestad när de var på rea att de åkte med hem. Onödigt så de fick åka tillbaka igen idag.

Jullan verkar ha en sova-dag idag. Igår var hon vaken nästan hela dagen men i natt sov hon sex timmar innan jag tillslut väckte henne för att amma och nu har hon sovit några timmar till på förmiddagen men då väcker jag henne lite tätare för att få i henne mat.

Vi börjar komma bättre i balans på sömnfronten men alla ligger nog fortfarande lite back efter den här första månaden med lillasyster. Såhär har det sett ut flera gånger de senaste helgerna. Så fina. Hon älskar att köra in sin näsa i Johns hals. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar