tisdag 19 mars 2019

Det blir inte så varierat innehåll just nu

Det blir inga stora variationer i uppdateringarna just nu. När vi fått in snitsen med sömn och mat kanske jag vågar mig ut mer men just nu vill jag bara vara hemma. John jobbar fortfarande halvtid denna vecka och han och Saga kommer hem 13.30 så då får vi sällskap. 

Förutom att få Jullan att äta och sova hyfsat så har jag även som mål att gå en promenad om dagen. Det går rätt bra och jag får upp flåset även om tempot fortfarande är rätt långsamt. Har gått några 4km rundor och så några 2km rundor i skogen. De två senaste dagarna har jag lyckats pricka in att gå när det börjar störtregna och har kommit in dyngblöt. Men med ett bra regnskydd på vagnen är Jullan nöjd. Just nu vill hon inte ligga själv utan vara med hela tiden men igår trotsade jag skriket och körde ner henne i full mundering i åkpåsen i vagnen och innan brevlådan hade hon tvärsomnat och sov hel promenaden och en timma till innan jag väckte henne och fiskade upp henne. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar