tisdag 12 mars 2019

Det tar sig!

Det går åt rätt håll med Julias viktuppgång. Hon hade lagt på sig 60g och vägde nu 3.5kg. Inte supermycket men åt rätt håll, jag hade ju hoppats att vi skulle vara tillbaka på startvikten 3570 men vi får jobba på. 

BVC-sköterskan var nöjd. Julia är nöjd. Då bestämde jag mig för att också vara nöjd. Nu ammar jag på så bra jag kan och fortsätter väcka på natten för att hålla ruljansen igång. Så får vi hålla tummarna för att det flyter på av sig självt nu och att der fortsätter läka på så det gör mindre och mindre ont. 

Bad om en extra viktkontroll på fredag bara för att känna mig säker på att det går som det ska. Uppskattar verkligen hjälpen och stödet vi får från BVC. Hon fattar verkligen och tar mig på allvar när jag beskriver problemen med amningen. 

Nu har Jullan sovit tre timmar så nu är det dags för käk ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar