söndag 31 juli 2016

Ikea

Både igår och idag har vi fixardag här hemma. Vi har egentligen inget som vi måste fixa men vi har så tråkigt i denna eviga väntan att vi försöker komma på saker som vi lika gärna kan fixa med nu. 

Så igår var vi på Ikea och köpte lite allt möjligt och så handlade vi på Maxi. Idag vaknade jag kl 04 och låg och störde mig på hur ljust vi har det i sovrummet så kl 06 petade jag på John och meddelade att vi nog måste åka till Ikea igen och köpa rullgardiner. Så det har vi gjort nu, montering kvarstår. 

I övrigt är bebisläget oförändrat, lite småvärk på kvällarna som går över när jag somnar. Igår gick jag dock en promenad med Selma i en timma och då fick jag svinont i ljumskarna efteråt men någon förlossning startade motionen minsann inte. Så vi fortsätter vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar