söndag 3 juli 2016

Babyshower

Jag har världens bästa vänner! De är de finaste som finns och vår unge kommer ha en hel hög med perfekta extramammor!

Idag skulle jag och John hem till Stenen och Anton och grilla på kvällen. Var väl inget särskilt med det alls förutom att det skulle bli mysigt men så när vi kommer dit så får jag världens överraskning när Charlotte öppnar dörren och så står alla vänner där Kakan, Jennica (och lilla Cleo), Amanda och Matilda och Madde hade med sig Alice hela vägen från Västerås och så Josefina och lilla Majken  hade kommit hela vägen från Kalmar. Jag blev så jävla överaskad rent ut sagt. Jag hade absolut ingen aning om att de planerat detta och ingen, inte ens John, hade så mycket som råkat ge en enda liten hint. 

Jag blev så paff och så rörd över att de var där allihopa så jag började störtgrina. Nästan så mycket så man kunde tro att någon dött - en riktig fulgråt sådär så jag liksom började hulka. Jag skyller på gravidhormonerna...

Och när jag kom in i vardagsrummet hade de fixat med en stor blöjtårta, mat, lekar och presenter. Så kul! 

Alltså TACK! Jag blev så otroligt glad! Ni är bäst! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar