fredag 15 juli 2016

Nu är det nära!

Inte nära bebisen för det har inte hänt ett dugg.

Men däremot är detta mitt 1996:e inlägg på denna blogg. Sedan 5 oktober 2010 har jag alltså snart skrivit 2000 inlägg. Går man dessutom in i den gamla bloggen finns mitt liv dokumenterat sedan 13 november 2006 med hela 2077 inlägg. Drygt 4000 inlägg på knappt 10 år, det är ett genomsnitt på drygt ett inlägg om dagen.

Mitt absolut första inlägg:


Det är rätt kul att allt finns kvar faktiskt. Jag skriver ju egentligen mest för mig själv men ni drygt 100 unika personer som läser varje dag är såklart hjärtligt välkomna att ta del av allt. Jag vet inte ens vilka hälften av er är men det är ju liksom meningen. Det heter ju social media. Och då innebär det ju just att man vill dela med sig. Att ha en lösenordsskyddad blogg eller ett låst instagramkonto till exempel, hur socialt är det egentligen!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar