tisdag 26 juli 2016

Frustrerad

Igår vid 22 drog det igång rejält i magen. Ungen var helvild och det gjorde rejält ont, sådär så jag utropade Ooooh med jämna mellanrum för att det tog i så mycket. Inget i ryggen utan bara i magen och strålar ner i insidan av benen.  

Det blev bättre om jag låg ner men det var inte lika kul så jag satt på sängkanten och testade hur ont det kunde göra. Men klockan ett hade vi sett färdigt säsong två av orange is the ner black och John ville sova så då var jag ju så illa tvungen att lägga mig ner. Och då avstannade alltihop och natten blev lugn.
Då blev jag så sur för att det inte blev nåt att jag sov jättedåligt av den anledningen istället.

Och idag vaknade jag tvärsur. 
Tur att jag har tid hos barnmorskan idag. De erbjuder hinnsvepning och det tänker jag tacka ja till för nu gör jag allt som står i min makt för att få igång det här. 

Ikväll ska jag ut med tjejerna och käka på stan. Det har varit de senaste dagarnas räddning för att hålla otåligheten i schack, det ska bli jättemysigt. Och så kan vi sitta där mysa och skratta och sen senare ikväll så kommer allt igång och imorgon är hon ute - deal? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar