lördag 23 juli 2016

Seg dag

Idag är vi mosiga tjejer här hemma. Alla tre. Jag är skitseg och vill ingenting. Har ingen aptit och är bara slö och nästan mått lite illa hela dagen. Selma är också slö i värmen ute men här inne tycker hon att det är rätt okej och kan leka lite. Hon i magen har varit en slöfis hela dagen. Så slö att jag faktiskt har varit rätt orolig om nåt var fel. Men då är det praktiskt att kunna ta till mat-tricket. Hela graviditeten har jag kunnat hoppa och dansa och puffa jättehårt på magen och dricka iskallt vatten och hon bara ignorerar mina försök till kontakt men om jag äter - då blir hon helvild.

Så nu på eftermiddagen trotsade jag mitt illamående och lassade in korv och spagetti och det tog ungefär en minut så drog hon igång därinne. Skönt! 

På tal om mat så har hennes matleverans börjat komma på allvar nu så nu vore det bra om hon kunde komma ut och börja äta också. Nu är det väl ingen risk att maten blir för gammal i just detta fallet... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar