söndag 24 juli 2016

Söndag

Inne idag igen. Ligger under ACn tillsammans med Selma och försöker överleva värmen. John spelar golf, jag fattar inte hur han pallar. 

Får se om vi grejar en tur till Vadstena ikväll. Jag skulle vilja bada med Selma i Vättern och så kanske vi kan få mat hos svärisarna.

Jag har googlat lite idag på illamående och det är tydligen vanligt att man mår illa de sista dagarna innan förlossning. Och nu är jag inne på dag 2. Igår åt jag ju för dåligt av den anledningen men idag ska jag försöka se till att lassa in ändå för  att hålla energireserverna uppe. Ifall minna redan insamlade 20 kg energireserver inte skulle räcka... 

I övrigt har jag orkat ha ett litet minispa här hemma idag med hårkur och peeling. Svor högt i duschen och höll på att välta hela duschkabinen för jag är så jävla osmidig men nu är jag i alla fall ren. Jag lyckades klippa tånaglarna själv under vilda protester från ungen i magen när jag böjde mig och pressade ihop magen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar