tisdag 19 juli 2016

En superlyckad måndagkväll

Igår hade vi bröllopsdag. Vår allra första. 

Efter jobbet kom John hem med de största röda rosor jag någonsin sett och sedan hade han bokat bord på Pinchos. 
Jag började naturligvis att ful-gråta vilket numera verkar vara min standard reaktion på allt som är väldigt fint (eller väldigt dumt).

Men asså kolla, vilka rosor! 


Vi gjorde oss fina (!) och åkte in till stan men innan vi stack kom vi på att vi kanske skulle gå på bio en "sista gång", det lär ju dröja ett tag sen, så då bokade vi biljetter till Tarzan. 

Vi hade en jättelyckad kväll, summerade året som gått och åt massa goda tapasrätter och efterrätten blev bio-popcorn. Filmen var väl det enda som var sådär, jag tyckte dock den var bättre än John eftersom Alexander Skarsgård är halvnaken nästan hela filmen... Vi hade bokat kantplats för att jag skulle kunna gå ut och kissa men det behövdes inte en enda gång. Men två timmar i ett säte var inte helt optimalt så jag korvade runt en del men det störde inte så många hoppas jag.

Jag har världens finaste man, husse till min hund och snart pappa till min unge!
Jag älskar dig!


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar