torsdag 2 januari 2020

Gott nytt år

Vi hade ett fantastiskt firande och välkomnade det nya året tillsammans med våra vänner hemma hos oss. 

Vi åt den godaste trerättersmiddagen jag ätit på mycket länge. Anton och Charlotte bjöd på förrätten, Niklas och Carro stod för huvudrätten och jag och John med insats från Saga med chokladbollarna stod för efterrätten.













Gott nytt år från oss. 



Ser fram emot ett till år med min stiliga man. Det sjunde året tillsammans, krisåret sägs det ju. Men har vi klarat oss såhär långt så är jag inte särskilt orolig. Det här decenniet kommer nog vara det mest händelserika i mitt liv.

Examen från universitetet, fått jobb, gift mig, köpt hus, köpt hund och fött två ungar. Så många höjdpunkter har jag nog svårt att klämma in kommande decenniet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar