lördag 25 januari 2020

Balett-morsa

Sitter på en bänk utanför danssalen. Idag väntar jag utanför, nästa vecka tar jag nog med Selma och går en promenad under tiden. 

Saga blev så peppad när hon såg alla de andra små tjejerna i likadana outfits som hon. Lämnade dem sittande i en ring framför stora speglar i salen. Jag är så stolt över vår lilla stjärna som aldrig klagar på att bli lämnad i nya sammanhang. Hon liksom bara vinkar och går och litar på att fröken tar hand om henne. 


Igår var vi på idrottsgalan. John sitter med i styrelsen för top100 som anordnar galan. God mat, bra underhållning och snack  och så spelade Viktor och Gustaf som jag tycker så mycket om. 





Klänningen jag lånade av Emma blev så fin! Dock var det inte en enda förutom jag som hade långklänning men det gjorde inget för jag kände mig fin. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar