tisdag 31 december 2019

2019

2019 är snart slut. Vilket år. Massor av saker har hänt och massor av fina minnen har flyttat in i mitt hjärta. 

Naturligtvis var årets höjdpunkt 26 februari när vår älskade Julia kom till oss. Jag väljer därför att sammanfatta året med ett klipp på just det. 





Som jag skrattar åt det här klippet i efterhand. 
Lustgas-hög, tvärsur och hetsig men bara 1.5 timma från att få träffa vår andra unge, ett av de två största och bästa ögonblicken i mitt liv. 

Samtidigt är det precis så livet är, en berg och dalbana. De fantastiska och bästa stunderna föregås eller efterföljs av gropar på vägen, inget är enkelt. Det här året har varit underbart men också varit ett ganska tufft år med mycket utmaningar. Att vara tvåbarnsmorsa är ingen lek, amning är det definitivt inte. Motgångar som krävt att vi behövde byta förskola till Saga som inte var ett alls lätt beslut. Ett annat stort beslut som krävde mycket energi av mig under hösten (som resulterade i en riktig höjdpunkt men det får jag berätta om lite senare). Och i slutet av året fick vi också en vass påminnelse om att livet är skört och att man inte ska ta något för givet.

Men nu laddar vi om för 2020 och ser fram emot allt det spännande som det nya året har att erbjuda! 

Det här är en av mina många favoritbilder från i år. Att få följa de här två är det bästa i världen. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar