torsdag 4 augusti 2016

Värkar

Hur klok kan en hund bli?

Såhär har Selma legat hela morgonen sedan värkarna drog igång. Hon vaktar mig och värmer magen med sitt huvud. 

Ganska snabbt efter att vattnet gått kom värkarna igång men ännu är de fortfarande för långt mellan för att det ska vara något att åka in för men intensiteten har ökat så nu är det ingen liten Iiiih-värk längre utan snarare kommer det en fan-jävla-helvetes-värk kanske en gång i halvtimmen ungefär. 

Vattnet forsätter rinna som en flod. Inte som en vattenbalong som spricker som det gjorde i morse men jag trodde liksom att det skulle sluta när det var tomt men icke. Det rinner på. Nu har jag sabbat alla stora trosor jag har som inte ligger i BB-väskan så nu är jag inne på Johns kallingar istället. Tur att jag hade laddat ordentligt men stora bindor, de går åt.. 


 

1 kommentar:

  1. Åh vad spännande! Så himla härligt att du verkar så lugn... Du lugnar tillochmed mig lite. ��
    Stort lycka till nu!!!! Hoppas er tjej är ute hos er snart!

    SvaraRadera