onsdag 3 augusti 2016

Slempropp och Skänninge marknad

Imorse gick slemproppen. Åtminstone vad jag efter att ha googlat tror är slemproppen. Bild-googla gick bort med risk för äckelanfall men vad jag har läst mig till så skulle det kunna vara så att det var den som har lossnat vilket i så fall skulle kunna innebära att vi är ett yttepyttesteg närmare vår unge. Även om det klart och tydligt stod att det kan dröja länge innan förlossningen kommer igång efter att slemproppen har gått så har det i alla fall hänt något. 

Vi firade framsteget med att åka till Skänninge marknad och köpa det som vi alltid köper på Skänninge marknad: 
1. Sura remmar
2. Saltgurka
3. Cocosbollar

Vi skippde dock den chokladdoppade bananen för jag orkade inte gå så långt men istället köpte jag ett par nya träskor. Det måste man ha när man bor på landet...


Nu är vi hemma igen och jag släppte iväg John till golfbanan. Själv ska jag ta en tupplur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar