lördag 23 september 2017

Supermorsa!

Idag har jag varit en supermorsa. Kl 09 infann jag mig på årets barnloppis i Linghem med Saga i bärsele på magen. John spelade padel så jag fick ta Saga med mig, hade inte tänkt åka först för det där stället är inte helt optimalt för barn. Trångt, varmt och giriga mammor (mig själv inkluderad) som sliter i allt. 

Men, jag chansade och tog med Saga och bestämde mig för att köra ett effektivt race med fokus på fynden. Fynd = saker som brukar vara dyra som jag nu kan spara extra mycket pengar på att köpa begagnat dvs typ skor och ytterkläder. 

Sagt och gjort. Med ikeapåsen i högsta hugg plöjde jag mig fram och öste i både ytterkläder och skor hejvilt. Och vilka kap jag gjorde. 

Fem par skor, två mössor, tre vantar, två t-shirts, en barnbok och två vinteroveraller för...  380 spänn!! Sjukt värt. Garderade och köpte olika storlekar av allt så hon har att växa i. Nu är vår unge den mest välgarderade ungen i stan. Vi har kläder och skor för ALLA väder! 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar