fredag 25 november 2016

Fullt ös!

Den här veckan bara försvann! Idag är det redan fredag..

PT träning och Laleh konsert + middag  ikväll med John står på agendan. Saga ska vara med sin farmor och farfar hemma hos oss. 

De senaste dagarna har jag varit superproduktiv. Igår satte jag nästan alla rekord när jag 
1. var på öppna förskolan
2. köpte nästan alla julklappar på stan 
3. julpyntade hela huset (vilket krävde ca 20 besök på vinden för att få ner och upp allt ensam)
4. lagade ett nytt recept på fläskfilégryta 

Saga fick ligga på golvet mycket igår och leka under tiden jag pyntade och passade på att fira med en vändning från rygg till mage vilket aldrig hänt förut.

I övrigt så är jag hundlös från onsdag till söndag. Selma och Myran bor på hundpensionat. Denna gången är det mest för att träna eftersom Selma aldrig bott borta förut men i vår blir det skarpt läge när hela familjen ska åka och fira pappas födelsedag på gran canaria och då är det bra att veta att det funkar på pensionatet. Men jag saknar henne och kommer på mig själv med att kolla efter henne här hemma och tänka "vart tog hon vägen nu då". 

I onsdagskväll när jag lämnat hundarna passade vi på att gå ut och käka och Saga fick då premiärsitta i barnstol! Hon älskade det och sitter och viftar. Själv hade hon kunnat tänka sig att sitta där hela tiden men det blev i alla fall några kortare stunder. 

Såhär glad var hon på besöket hos mormor innan vi lämnade hundarna
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar