onsdag 21 augusti 2013

Onsdag

Näst sista veckan på semestern/sommarlovet. Tiden flyger iväg.

Senaste dagarna har lag spenderat tillsammans med min nya leksak. En Macbook Air. Jag kan inget annat än älska Mac. Jag startade upp den nya datorn med en säkerhetskopia från den gamla och då hänger allt med. Alla bilder, program, dokument. Man får till och med samma bakgrundsbild som jag hade innan! SÅ smidigt.

Jahopp. Annars så fortsätter jag mitt nya motionsrika liv. Får se hur länge det håller den här gången. Kommer antagligen tvärdö i samband med att jag börjar jobba men fram tills dess har jag massor av tid  åt att röra på fläsket. I måndags blev det 6,5 km löpning med Myran och igår 5 km powerwalk med John och Myran. Får se vad jag lyckas uppbringa för typ av motion idag. Ska träffa en kompis och hennes barn och leka är jobbigt har jag hört...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar