torsdag 22 december 2011

Tiden går fort när man är ledig

Redan dan före dan före dopparedan. Jag har hunnit hämta min Karl som tentat färdigt i Linköping. Jag har hunnit sticka ytterligare en halsduk, åt min Karl denna gång. Vi har lagt ett 1000 bitars pussel. Jag har varit i Norrköping två gånger. Hunnit hämta ut min julklapp på 4 sound i Linköping och skruvat ihop den. Jag har hunnit basta två gånger och tittat på massor av film och gått en del promenader med Myran. Kunde knappast ha varit ett bättre jullov.

Jag och Stenen fick en trevlig julklapp imorse, nämligen högsta poäng på vindkraftsprojketet. Det innebär att vi får högsta betyg i hela värmeöverföringskursen. Inte illa!

1 kommentar:

  1. Tack! :) Mycket oväntat, men välkommet resultat! Grattis till er också med vindkraftsresultatet! :) Bra att du njuter av jullovet, hoppas det inte går för fort bara!

    SvaraRadera