måndag 26 december 2011

Annandagen

Eftersom att jag är en ärlig människa tänker jag inte sticka under stolen med att jag har ont i huvudet idag. Men de var det värt. Sjukt kul kväll. Pratade med massa gamla vänner och bekanta. Dansade som en galning och sprang upp och ner i trappan mellan de två våningarna i hotellet. Det är verkligen roligt att få träffa de som man inte träffat på flera år. Träffade bland annat min gamla bästis från mellanstadiet som jag inte träffat sen studenten. Fortfarande lika härlig tjej som nu blivit läkarstuderande norrlänning.

Dessutom inser jag hur gamla vi blivit när man dansar loss med kompisars fem år yngre småsyskon på dansgolvet. Roligt men jag får lite åldersnojja...

Nu ska jag kliva upp ur sängen och äta något som är så långt ifrån julmat man kan komma. Jag är så trött på julmat nu. Ge mig kina-mat, pizza eller tacos. Eller en grillad bit oxfilé med bea-sås...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar