tisdag 6 december 2011

Dags för tenta-p

I morgon kl 07.00 drar vi igång årets sista tenta-p. Faktum är att det det bara är det här tenta-p och ytterligare fyra stycken kvar innan jag är färdig civilingenjör. Om jag inte åker på några omtentor vill säga. Men det har jag inte planerat.

Jag har avverkat 13 tentaperioder och två omtentaperioder i mitt liv. Jag har skrivit 29 ordinarie tentor, två omtentor, fyra duggor och en kontrollskrivning. Kvarstår gör 6 tentor varav en är muntlig samt en kontrollskrivning. Resten av kurserna examineras genom labbar, inlämningsuppgifter och projekt. 

Det är helt sjukt. Jag kommer aldrig mer behöva svettas över mer än en skriv-tenta i samma period. 
Den här insikten ska jag leva på när jag går in i min tenta-dvala de kommande 6 dagarna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar