lördag 17 december 2011

Stickning


När man har koncentrerat sin hjärna riktigt hårt under en längre period, som tentap, så är det ruggigt svårt att stänga av och göra ingenting. Hjärnan liksom bara skriker efter mer. Andra kvällen på lovet la vi ett 500 bitars pussel, nu har vi köpt en nytt 1000 bitars som vi ska börja på ikväll. Men jag behöver mer att göra så igår startade jag mitt projekt stickning. Jag köpte ett par stickor och två nystan och nu stickar jag för fullt. En halsduk ska det bli och det går fort när man har stora stickor och tjockt garn. Och roligt är det...









1 kommentar:

  1. Helt rätt! :) Min mamma skulle älska om jag tog upp stickorna när jag kom hem ;) Jag har varit rastlös hela eftermiddagen, nu är hela lägenheten skinande ren, vad ska man göra nu liksom? Stor kram!

    SvaraRadera