torsdag 8 december 2011

Med på TV

Idag är min karls kusin Jenny med i "du är vad du äter" i kanal 7 kl 20. Det är alltid roligt när folk man känner är på tv. Det måste jag absolut se.

Jag själv har bara varit med på tv två gånger i mitt liv. En gång i "På Rymmen" när jag och min kompis Charlotte gav oss ut och kollade i telefonkioskerna för att hitta rymmarna. Vi började leta i telefonkiosken i Lindöhamnen men den var tom och fick egentligen inte gå ända till Abborreberg men vi gjorde det ändå och där var de! Vi var de första som hittade dem. Då var jag med i tv-rutan i en millisekund när vi står utanför telefonkiosken. Jag var väl typ 10 bast och hade snorgrön jacka. Andra gången var när jag och mina kompisar sydde hundkläder och gjorde en hundmodevisning som projektarbete i årskurs 3 på gymnasiet. Då blev vi intervjuade av både östnytt och tv4 öst. Hade varit kul att se de klippen igen men jag hittar dem inte. Jag lyckades i alla fall googla fram två artiklar.

Artikel 1 
Artikel 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar