lördag 3 december 2011

God morgon

Jag är först i en kolsvart datorsal i skolan. Jag och Stenen ska ses om 5 min för att fortsätta med vårt vindkraftsprojekt. Det verkar inte vara så stor åtgång på datorerna dock. Trodde faktiskt inte att jag skulle vara ensam här kl 08.10 även fast det är lördag. Å andra sidan börjar ju inte tenta-p förens nästa helg så då drar det väl igång för de flesta.

Igår gav vi upp vindkraftverket kl 16.30 och jag och min Karl drog ner på stan för en liten fredagsdejt. Först fick han gå med som smakråd i mitt nya projekt glasögon och sedan käkade vi middag på Thai Coconut. Eller vad det heter nu för tiden, det har bytt namn tror jag. Men maten är densamma.God alltså.

Efter testande av säkert 100 bågar fick jag låna med mig 4 par hem. Eftersom min Karl skulle spela squash (kul fredagsnöje?!) så stack jag hem till Stenen och visade upp glasögonalternativen och kollade på På Spåret. Vi vann över kill-laget. Inte illa. Stenen kunde att växten hette Ölandstok, mycket imponerande. MS:ade mamma och pappa bilder på de olika alternativen och samtliga jag frågat har röstat på bågarna på bilden nedan. Jag gillar dem också. Hade ett par andra favoriter först men de här börjar gå upp i ledningen nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar