måndag 12 december 2011

Härlig kväll

Åh vad SKÖNT. Nu är jag färdigpluggad. Nu får det gå som det vill imorgon på tentan.

Imorgon blir en hård dag. Först redovisning av vindkraftsprojektet, sedan speed-intervju med ett rekryteringsföretag och sen tenta. När dagen är avklarad ska jag och Stenen ha tentafest hemma hos henne. Dock blir det bara vi två för alla andra har fler tentor. Men det behöver inte bli dåligt för det. Vi planerar att äta tacopaj, dricka oskäligt mycket vin och titta på twiligt. Jag längtar.

Kvällen innan tentan laddas upp med musikkväll här hemma. Kvällens låt är Someone like you. Min Karl står för gitarrkompet. Jag står för sång och pianokomp på min iPhone app i brist på verkligt piano.








1 kommentar:

  1. Ååh, jag skulle göra ganska mycket för att få tacopaj, massvis med vin och twilight! Jag är så ledsen över att de väljer att visa twilight kvällen innan en av mina tentor! Lycka till med redovisning och tenta imorgon! :)

    SvaraRadera