onsdag 16 januari 2019

Han har missat något!

John informerade mig om att han idag bokat och styrt upp ett kund-event med sina 40 viktigaste kunder den 28 februari. 

Jag tittade frågande på honom. Han undrade vad jag glodde på. Då blängde jag på honom och hans hjärna började sakta arbeta och det gick till slut upp ett ljus och han utbrast ”NEJ det hade jag ju glömt”. 

Hur tusan kan man glömma att frun är gravid och fem dagar efter beräknad förlossning boka in ett asviktigt event som man själv är värd för?! Suck. 

Om bebisen inte kommit kan han ju såklart åka, han är ju här i Linköping och får dra hem om jag ringer men om bebisen är ute eller vi är på förlossningen är det ju lite svårare att dra på kundevent. Och det är liksom lite svårt för mig att lova att den inte kommit innan dess (även om mitt bet ligger på leverans 5/3). 

Jag inser att denna graviditet inte påverkat honom nämnvärt med tanke på att han glömmer att vi ska ha ett barn till om en dryg månad. Fatta vilken chock han kommer få stackarn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar