lördag 19 januari 2019

Lördag

Jag tog morgonen med marodören som startade 05.30 med lite gos och prat i sängen till 06.10 då hon beställde frukost. John fick sova till halv nio och sedan tog han vilddjuret och åkte in till Leos lekland vid kl 10 och där är de fortfarande kvar tillsammans med några av Johns pappa-kompisar och deras kids. Förhoppningsvis har de riktigt roligt, av filmerna han skickar verkar de mycket nöjda. 

Jag njuter av en stunds egentid (kan man ens ha egentid med en bebis i magen) och har sovit en timma och nu varit ute och strosat på åkrarna runt huset en timma och fått lite om än väldigt lite motion och dagsljus. Selma fick leka med grannhunden också så hon blev extra nöjd. Jag har inte lika ont när jag går längre. Någon sa att det kunde bero på att huvudet har åkt ner och lagt sig som en kil så fogarna inte kan glappa mer. Det vore ju toppen. Att jag sedan får sammandragningar titt som tätt så jag måste stanna och flåsa är en annan femma.

Nöjd hund! Alltid lös (sköter sig utmärkt och har aldrig stuckit) och så alltid reflexväst när det är jakttider. Även jag har reflexväst på promenader dagtid men det är mest för att jag ska bli lättare att hitta om jag stupar och inte kan ta mig upp..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar