söndag 4 november 2018

Familjehelg

Haft en härlig helg. Vi har druckit fredags ”drink”, lekt med hundarna, bakat peppkakor, haft goda vänner på middag och varit i tapetbutiken och valt tapeter till lilla J’s rum (ja vi har bestämt ett namn nu!).




Under tiden i butiken passade Saga på att skaffa två nya vänner och möblera upp ett led där de kunde sitta och titta på tapeterna vi valde. 




Blir en tapet i samma serie som i Sagas rum. Scandinavian Design, Boråstapet. Så fin. Men den väntar vi med att smacka upp tills senare. Först ska vår utbyggnad bli klar, det är nära nu. Hantverkarna har deadline på fredag och sen kan jag äntligen visa upp det färdiga resultatet. Vi längtar! 

Mest längtar jag efter en toalett på nedervåningen då mina höfter tycker att det är otroligt besvärande att gå i trappan och ikväll har jag haft så ont (blev en för rask hundpromenad imorse) att jag tvingat John att massera mig om jag ens ska kunna sova i natt. Imorgonbitti har jag barnmorskebesök så ska kolla då vad man kan göra för att minska foglossningen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar