måndag 26 november 2018

Ett tappert försök

I helgen var jag ensam med Saga och Selma för John var iväg och jagade. Vi tog det lugnt inne och myste och tittade på film. Mamma och papp var på besök en sväng också. På lördagseftermiddagen samlade jag lite kraft och tog mig iväg på en barnkonsert i Åkerbogården för att Saga skulle få lite mer stimulans. Det var 30 minuter barnsånger med dans och sedan fika. Perfekt upplägg för mamma med bihåleinflammation. 

Kollar när trummisen packar ihop. 



Idag gjorde jag ett tappert försök och åkte till jobbet. Kände redan i bilen att det inte skulle funka så ringde vårdcentralen och fick hör och häpna en tid kl 11 så jag var på jobbet 2.5h och sedan åkte jag dit. Bihåleinflammation, avsvällande medicin och sjukskrivning 8 dagar. Känns segt men bra att jag fick träffa en läkare. Nu har jag styrt av det som går på jobbet och resten får vara, kan inte göra mer utan ska vila så den här skiten försvinner. 

Lilla J i magen lever dock loppan och det är ju det viktigaste. 89 dagar kvar till beräknad entré. Vi längtar.! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar