måndag 1 maj 2017

Happy Valborg

Igår var vi bjudna till Jonas och Jennica på inflyttningsfest - vi hade SÅ kul! De bjöd på god mat och det var sjukt bra stämning. Jag är ju ingen stor vin-drickare men igår festade även jag till det ordentligt vilket jag fick ångra imorse men det var det värt! 


Saga fick vara med på festen så länge hon orkade innan hon däckade. Vi var hemma vid 00, John körde men man sover ju svindåligt när man druckit några glas vin så jag var ett vrak imorse när jag vaknade. 

Men vi packade ändå in familjen i bilen och åkte på viltspårskurs kl 10. John skulle egentligen varit hemma med Saga men jag vågade inte ta några risker och köra så då åkte vi allihopa och hade en jättemysig förmiddag i skogen med fika och sol!

På eftermiddagen har vi pysslat hemma och nu bröjar jag inse att jag faktist ska börja jobba imorgon.. Det är blandade känslor. Rent egoistiskt så känns det skitbra för jag har längtat efter att jobba men det känns som att jag sviker Saga. Det gör jag ju såklart inte men det är lite sorgligt att tiden gått så fort och att min mammaledighet är slut.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar