söndag 14 maj 2017

Baselusker

Alltså barnförkylningar. De kan ju sänka vem som helst till botten. 

Saga blev rejält förkyld i början av veckan men det tog bara två dagar så var hon på benen igen om än lite snorig. 
I fredags började det klia i min hals.
Igår förmiddags började jag få ont i huvudet och snoret började forsa. På eftermiddagen mådde jag pyton med både feber och dunkade skalle. 

Nu hade jag ju "tur" att det bröt ut på helgen så jag slapp vara hemma från jobbet redan tredje veckan men jag fattar inte hur vi ska lyckas överleva förskoletiden - vi kommer ju aldrig kunna jobba om vi ska bli sjuka av allt hon drar hem.. Ungen verkar du klara baskeluskerna fint men vi vuxna kommer ha ett rent helvete med alla barnbaciller hon kommer släpa med sig 🤒🤧😷

Välkommen till småbarnslivet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar