torsdag 2 februari 2017

Ett vrak

I natt fick Saga sin mamma att gråta då hon inte ville sova nästan något alls. 

Hon somnade visserligen kl 21.30! Det vad bra. Sedan vaknade hon 

22.00 Bajsnödig
01.30 Hungrig
02.30 Hungrig
03.30 Hungrig
04.30 Glad, sjöng sånger
05.30 Hungrig
06.30 Bajsnödig
07.30 Hungrig
08.30 Glad, pratsam och sprallig 

Alltså, hur orkar hon? Jag håller på att krevera. Jag får snart ta två tandpetare för att hålla uppe ögonen. 

Jag fattar inte vad som är fel. Det är inte bara i natt ungen inte sover utan se senaste veckorna har hon ätit fem gånger per natt. Vad hände? Jag funderar på om jag gett henne julbordseffekten, sådär så magsäcken blir helt uttöjd som när man äter julbord så man är jättehungrig dagen efter ändå även fast man var så mätt så man ville spy. Hon käkar ju gröt i stora lass på morgon och kväll. Hon ammar och äter kex och fruktpure till mellis och grönsakspure till lunch. Hon borde liksom vara mätt?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar