måndag 27 februari 2017

Veckan som gått

Det blev ett rätt lugnt avslut på förra veckan då jag lyckats få rejält ont i halsen så jag var mest hemma och kurerade mig. Saga höll dock låda precis som vanligt. Numera kan hon även åla framåt och inte bara bakåt om man motiverar henne med något hon verkligen vill ha som man lägger framför henne utom räckhåll. 


John fick en helkväll ute med sina killkompisar i fredags så då hade jag och Saga och Selma myskväll. I lördags tog John natten så jag fick sova ut. När jag tar Saga på natten vaknar vi ca fem gånger mellan 23 och hon äter minst tre. När hon sover med John sover de tydligen som stenar båda två mellan 23 och 05 och då gav han henne en flaska med en slurk mjölk som hon drog i sig och somnade om på två sekunder till kl 09. Hur gör han?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar