torsdag 8 november 2012

Stenen kommer hem.

Igår blev det inte många knop gjorda pluggmässigt. Kände för en dag off och låg i sängen stor del av dagen. På eftermiddagen blev det lite mer fart med en promenad runt stångån med en vän och lite snack i soffan efteråt.  Myran älskar när vi har besök. Igår spelade hon upp sig totalt och hämtade alla leksaker hon ägde och hade show för oss på vardagsrumsgolvet. När besöket gick hem la hon sig totalt utslagen i soffan. Det är jobbigt att hålla föreställning...

Idag blir det fyra timmar föreläsning och två timmar labb. Där i mellan ska jag hem och släppa ut Myran som antagligen kommer bli skitsur över att få vara ensam så mycket idag. Men det får hon ta.

Dagens höjdpunkt är att Stenen kommer hem från San Diego! Dagens höjdpunkt nummer två är att hon har med sig grejerna på min shoppinglista och dessutom en PRESENT för att jag är världens snällaste (eller tja, jag gjorde labbförberedelsen och har fört anteckningar på det hon missat i skolan). Men ändå.
 Jag ÄLSKAR presenter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar