torsdag 22 november 2012

Normalt?

Jag blir lite rädd för mig själv när jag inser att jag är totalt övertaggad inför kvällens avslutning på Twilightfilmerna. På gränsen till onormalt upphetsad. Som en treåring med sockerchock. Vilket jag i och för sig också kommer få eftersom jag och Stenen ska gå till hemmakväll och köpa godis innan filmen.

Jag har laddat i flera veckor för denna kväll. Sett alla filmerna minst en gång. Lyssnat konstant på alla soundtracks den senaste veckan. Lärt mig spela två av soundtracksen på piano (med mer eller mindre lyckat resultat). Nu har jag precis sett sista tio minutrarna av Breakning Dawn Part 1 för att komma i stämning. Och avslutningsscenen som ligger mitt i eftertexten har jag kollat på en extra gång för att verkligen känna spänningen.

Och trailern. Jag får gåshud!


Iiiiih. Nu är det snart dags.
Undrar om jag ska ha popcorn också. Det lär ju finnas en Edward meny med såndär mugg med motiv...

NU RÄCKER DET! Jag är inte 10 år.
(men det vet ju å andra sidan inte de som säljer muggarna, jag kan ju låstas att Stenen är min mamma eller nåt)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar