onsdag 19 oktober 2016

Sagas dop

I lördags den 15 oktober hade vi dop för vår underbara Saga Linnea. Det blev fantastiskt fint och lyckat! Det är en härlig känsla att veta att Saga har så många fina personer i som omgivning som bryr sig om henne. 

Saga skötte sig utmärkt, var klarvaken och knäpptyst sånär som på lite hicka. På kalaset efteråt däckade hon men vaknade igen lagom till presentöppningen. 

Här kommer en bildbomb:

Fina gudföräldrar (eller faddrar som man verkar säga nu för tiden), Phille och Charlotte;




Vi spelade och sjöng själva, John framförde Free fallin' och jag Utan dina andetag.


Stolt farmor och farfar;

Stolt mormor som även hade piffat upp dopklänningen som min faster, pappa, mina kusiner och jag är döpta i;




Vi hade köpt smörgåstårta men fikat hade vi fått hjälp med att baka av mamma, svärmor och Johns farmor. Jag hade bakat cupcakes och chokladbollar. Cupcakes är så fint men det smakade tyvärr inte alls lika fint, inte alls min grej, tacka vet jag tårta och chokladbollar..
'


Så roligt att ha alla vänner samlade, här är Magda som kom hela vägen från Stockholm och så Saga i den fina lilla klänningen som Charlotte köpt i London.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar