onsdag 5 oktober 2016

Femkilosklubben

Idag har jag och min lilla rosa gris (jag som inte skulle klä min unge i rosa har misslyckats totalt) varit på BVC och hon växer så det knakar. 5.25 kg och 59 cm. Duktig tjej.
 
Sedan åkte vi till ikano och skulle ha tag på en liten väst till Saga som hon kan ha nu när det är lite kallare. Men man har tydligen inte dunväst på en liten unge utan man har svintjocka overaller och det vill jag ju inte ha. Jag vill ju bara att hon ska hålla värmen till och från bilen och nu när bilen hinner bli lite kall när den står ute. Så jag får försöka ragga upp en på nätet istället.

På eftermiddagen gick jag långpromenad med Saga på magen och Selma. Bra ryggträning! När vi kom hem fick vi sträcka ut oss på lekmattan. Saga har hittat sina händer och ligger och tittar förundrat på dem och pratar med dem. Och smakar på dem. Faktum är att hon börjar rata nappen och hellre stoppar in nävarna...


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar