söndag 9 oktober 2016

Dop-program

I fredags var vi och fikade på jobbet och sedan hos mamma och pappa och hälsade på. 

Jag tänkte passa på att pyssla ihop de dop-program jag tänkt fixa innan Sagas dop nästa helg när jag ändå hade barnvakt. Jag hade köpt färg och papper och en stencil så jag kunde trycka hennes namn. Sedan tänkte jag passa på och göra ett två-månaders fotavtryck från Saga att sätta i hennes minnesbok och när foten ändå var kladdig kunde jag ju lika gärna ta tillfället i akt och trycka dit den på dopprogrammen också.
 
Det blev så fint. Och även om det var 40 st program så måste jag poängtera att det inte var barnplågeri för jag hade satt mamma som underhållning så Saga märkte inte ens att jag lånade hennes fot. Och pappa fick springa och lägga de färdigtryckta på tork så det tog inte mer än fem minuter... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar