söndag 9 oktober 2016

Kändisar!

I torsdags fick jag och Saga följa med John på invigningen av Linköpings nya padel-bana. Jag är ju inte speciellt intresserad av padel (en blandning mellan squash och tennis) men vad jag däremot var betydligt mer intresserad av var att Måns Zelmerlöv skulle vara där och spela. Jag älskar Måns. Om inte jag var gift med John skulle jag vara gift med Måns. 

Jag blev naturligtvis starstrucked och vågade inte gå fram men John tog med sig saga och fotade! Det ska jag sätta in i Sagas minnesbok som jag håller på med.  En bild med Måns. Hon kommer bli så glad när hon blir större! Eller så kommer hon bara undra vem Måns är.. Han är ju ändå typ 30 år äldre än henne. 


John spelade i par med John under en match:

Nöjd mamma på läktaren:


 
 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar