måndag 24 oktober 2016

Helgen

Måndag igen! Vad snabbt veckorna går. 

I fredags var jag och Saga med Stenen och hennes syrra i Stockholm och provade hennes brudklänning som hade kommit hem. Så fin. Jag började naturligtvis att grina, är så känslig nu för tiden. Vi hann även med lite shopping och jag fick med mig en ny dyrgrip till väska hem, men den får jag visa vid annat tillfälle. 

Apropå Stenen. Alltså Charlottes smeknamn Stenen uppkom i bloggen för massor av år sedan och är aldrig något jag kallat henne i verkligheten men på nåt vis har det alltid hängt med i bloggen.  Hon heter Stein i efternamn och då blev det liksom Stenen. Men nu ska hon ju byta efternamn när hon gifter sig. Innebär det att jag måste lägga av med Stenen då också?


I lördags var vi på Vingåkers outlet och shoppade åt John. Eftersom jag ruinerat mig i Stockholm dagen innan fick jag nöja mig med ett pannband för 39:90.
På kvällen åt vi middag hos mamma och pappa och igår tog vi det mest lugnt sånär som på en promenad i regnet och födelsedagsfika hemma hos Danne och Ellinor. 

Såhär tuff var Saga i lördags med skjorta och jeans och kepa. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar