söndag 6 mars 2016

Halvvägs

Nu är hälften gjort. På ett vis känns det som att jag varit gravid i en evighet och på ett annat vis kan jag inte fatta att om 20 veckor så är vi en person till i familjen.


I helgen har vi varit i Stockholm med
Johns familj och träffat lite av hans släkt som bor där. Vi var också och kollade på musikalen American Idiot där Johns kusins man Viktor spelar huvudrollen. Vi fick biljetter av svärisarna i julklapp och det var en riktigt bra musikal helt baserad på Green Day's låtar. Jag lyssnade på dem en hel del för många år sedan men tappade bort dem i mitt musikbibliotek men massor av låtar älskar jag fortfarande insåg jag igår.. Helt klart sevärd! 



Idag har vi pysslat hemma. Tränat Selma på att vara ensam i hundgården och tvättat och städat inne och fixat ute. Selma har varit rumsren hela dagen och dessutom mer eller mindre villigt både blivit tvättad, kammad och kloklippt. Hon artar sig. Nu ligger vi i soffan och Selma fiser med jämna mellanrum så vi får hålla andan. Hon fick möjligen lite mycket blomkål som belöning för kloklippningen.. En skön söndag på det hela taget. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar