lördag 2 januari 2016

Kort summering 2015

Tänkte ge mig på en minisummering av 2015. 

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Jag gifte mig och åkte på bröllopsresa - det har jag aldrig gjort förut (och planerar inte att göra det igen heller för den delen även om det var det roligaste jag gjort, haha). 




Genomdrev du någon stor förändring? 
Det var väl att bli Fru Bergmar som var den största förändringen men den genomdrev jag ju inte själv. Däremot att vi ska hämta lilla Selma om tre veckor, den kommande förändringen får jag nog ta på mig att ha drivit igenom helt själv. 


Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
Bröllopet 2015.07.18 såklart!



Vilka länder besökte du? 
London i April med mamma, Stenen och hennes mamma och syster. Huvudsyftet var att hämta hem tärnklänningarna till Stenen och Tove men vi hann med mycket annat roligt också.

Och så USA resan med John på vår Honeymoon förstås...



Bästa köpet? 
Min brudklänning. Efter att jag hade provat ca 40 klänningar i totalt 4 butiker hittade jag tillslut min drömklänning. Jag ångrade den inte en sekund och har aldrig känt mig så fin!




Favoritprogram på TV? 
Bonde söker fru, Solsidan och Bron. 

Bästa boken du läste i år?
David Lagercrantz uppföljare i Milleniumserien. Så bra!
Annars plöjer jag mig igenom den 40 böcker långa sagan om Isfolket av Margit Sandemo som är en fantastisk saga om en släkt som besitter övernaturliga krafter, som en blandning av Twilight och Harry Potter och nordisk historia. Typ. Jag är på bok 11 nu. 

Vad spenderade du mest pengar på? 
Poolen och bröllopet. Men båda var värt varenda öre. 


Vad är du peppad för inför nästa år?
Selmas ankomst, februariresa till Abu Dahbi och så sommaren såklart. 
Jag längtar ihjäl mig till sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar