onsdag 28 januari 2015

Nördat in mig igen..

Denna gång är det i hårvårdsprodukter. Insåg hur torrt, risigt och snett mitt hår var så jag bad mamma ta fram saxen och kapa det 7 cm. Sedan ägnade jag hela förmiddagen i söndags åt att researcha bra hårprodukter som inte sliter så mycket på håret.

Inköpslistan blev rätt lång:

Schampo och balsam från Eco Cosmetics
Schampo och balsam från Faith In Nature
Inpackning från Tints of Nature
Hårolja från Dr. Hauschka
Hårlotion från Dr. Hauschka
Hårborste från Tangle Teezer

Men nu jäklar ska jag få futt på håret. Idag smetade jag i håroljan och hade i 35 min innan jag tvättade med mitt nya schampo och balsam och sedan smetade jag i hårlotion. Det känns ingen större skillnad vill jag påstå. Men skam den som ger sig.

Den här borsten är  i alla fall jäkligt bra -  på direkten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar