torsdag 8 januari 2015

Keep lookin'

Sakta men säkert blir jag bättre. Men det var en seg jäkel att bli av med den här förkylningen.
Imorgon tänkte jag jobba igen.

Och på lördag MÅSTE jag vara frisk för då är det dags för rond två i brudklänningsprovningen.
Vi körde rond ett i Linköping i november och jag har en klar favorit efter denna. Men det känns liksom som att det gick lite för lätt. Så jag vill verkligen prova några fler för att verkligen känna att det blir rätt.

Jag och Stenen åker upp till Stockholm och träffar Tove och kör ett brudbutiksrace på stan på lördag. Jag har bokat tid på White Birds på Norrmälarstrand och sedan kör vi drop in på något mer ställe, Milagro eller Sthlm Brud och fest hade jag tänkt.

Och när vi ändå är i storstan så ska vi såklart se till att hinna med ett varv på NK rean också, inte i jakt på brudklänning då alltså...


Den här klänningen var på plats tre efter utprovningen i November. Kroppen fick riktigt bra shapes i denna men det är inte riktigt min stil, även om det alltid är trevligt med snygg figur!





1 kommentar: