söndag 22 juni 2014

Skenet bedrar

Det var inte en så värst glad midsommar måste jag erkänna. 

Jag kom nämligen inte hem ensam från Ryssland. Med mig hade jag världens värsta magproblem. Magen låter som ett jetplan och vägrar ta upp ett uns av det jag stoppar i mig. Det går bra så länge jag helt enkelt inte stoppar i mig något men gör jag det blir det tredje världskriget i magen. 

Så sanningen är att den där fina midsommarkransen och klänningen hade jag endast på mig mellan kl 15-18. Sen fick jag erkänna mig besegrad och spendera resten av midsommarnatten på toaletten och i frossa i sängen. 

Först idag har jag kunna ätit yttepyttelite och behålla det en längre stund. Då var det senaste jag åt den där jävla stroganoffen i Ryssland som antagligen var den som gjorde mig sjuk. Det var ju för fan 5 dagar sen! Fatta hur hungrig jag är. 

Jag ska aldrig mer äta stroganoff! Jag HATAR stroganoff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar