tisdag 3 juni 2014

Intensiva dagar

Hemma i Linköping igen efter ett mycket intensivt och givande besök på Dubaikontoret. Riktigt bra bemötande och massor av bra input till mitt projekt. Skön stämning på kontoret och en härlig mix av kulturer! Vår värd tog oss med och käkade arabisk mat med oss och jag åt hummus så det bara sprutade ur öronen. Så gott. Hemma har jag aldrig gillat det men på rätt ställe så! 

Extra trevlig resa med tanke på mitt resesällskap, Jenny, som kompletterade upp mina frågeställningar i projektet med sina mer detaljerade kunskaper och dessutom var ett ypperligt sällskap även på kvällarna.

Första kvällen spenderade vi på Dubai mall, hajar, fontän och shopping, och andra kvällen vid poolen följt av musslor på hotellets restaurang. 

Nu blir det två köttiga dagar på kontoret hemma för att sammanställa allt jag fått fram. Vilket inte är så lite och i vissa fall även utanför ramarna för mitt projekt. Men är man som jag nyfiken på hur saker fungerar så vill man ju veta mer om allt och då drar det iväg.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar