torsdag 12 juni 2014

På flygplatsen

Har suttit här ett bra tag nu. Tog till rejält med tid för transporten hit eftersom inga tåg fortfarande går efter stormen. Men taxin tog sig fram hur smidigt som helst vilket resulterat i en ganska lång väntan på Düsseldorfs flygplats. Mellanlandar i Amsterdam och är hemma i Linköping vid kl 23. Skönt att Linköping har en flygplats så man slipper de där tråkiga tågen.

På tal om något annat, min vänstra underarm gör skitont idag. Trodde först att jag sovit konstigt tills jag insåg att det var men efter gårdagens omfattande shopping på Primark. Jag bar nämligen den stora shoppingpåsen på den armen medan jag fyllde på med saker jag skulle prova med den högra handen. Och det blev ju inte så lite. Naturligtvis köpte jag inte allt. Jag var ju tvungen att få ner allt i min handbagageväska. Den går knappt att stänga nu..

Men får man
3 klänningar
3 linnen
2 blusar
2 solglasögon
2 par skor
10 par strumpor
10 par strumpbyxor
1 bikini
1 scarf
1 handväska
1 hårborste

För 1000 spänn så får man fasen va nöjd och se till att helt enkelt pressa ner allt i väskan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar